sreda, 5. junij 2019

DELO V POSTREŽBI IN KUHINJI

TOREK, 4. 6. 2019

Flammkuchen
Zbudila sem se okrog 8. in barvala pobarvanko, saj je Jana še spala. Ko se je zbudila, sva gledali film in odšli na kosilo. Po kosilu sva odšli do H1, ker nama niso bile všeč začimbe, ki so jih dali v omako. Tam sva naročili jed, ki je značilna za Nemčijo. Imenuje se flammkuchen. 

Ko sva se vrnili, sva oprali oblačila, saj se jih je nabralo. Bilo je že pozno in zato sva odšli spat. 

SREDA, 5. 6. 2019

Danes sva se zbudili bolj zgodaj kot ponavadi, ob 6. uri, saj sva že ob 7. začeli z delom. Oblekli sva se in odšli do kuhinje, kjer sva takoj začeli z delom. Jana je delala v kuhinji. Tam je pripravila zajtrk in nato rezala zelenjavo in ocvrla kropmirjeve svaljke. Jaz pa sem delala v postrežbi. Najprej sem zlagala servetke in nato sem v zimskem vrtu pripravljala mize za zajtrk. Po zajtrku sem v starem delu hotela pripravljala mize. Medtem je začelo kosilo in v restavraciji je bila velika gneča. Saj mi nihče ni pojasnil kje se kaj nahaja in kaj točno naj delam, sem bila izgubljena. Odšla sem do pulta, kjer je bila vodja oddelka, ki se je nesramno vedla do mene. Tako je bilo še cel dan, zato sem komaj čakala konec delovnega dne. Bilo je grozno.

Ko sem končala, sva z Jano pojedli kosilo in odšli v sobi. Ob 16.30 sva bili zmenjeni s profesorico Claudio, ki nas je počakala pred hotelom. Odpeljala naju je v trgovino in nato na pijačo, da se zmenimo o nadaljnjem poteku prakse. 

Po vrnitvi v hotel sva se spočili in odšli spat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar