ponedeljek, 10. junij 2019

ZADNJI DELOVNI VIKEND

SOBOTA, 8. 6. 2019

Z delom smo začeli kot prejšnje dni ob 7.00. Jaz sem najprej pripravila mize na terasi, nato pa sem v sali in restavraciji odnašala krožnike in prazne kozarce. Jana pa je pomagala v kuhinji s pripravo zajtrka in cvrla jajca. 

Ko je zajtrk končal sem jaz v prostoru za pultom prelivala mleko, dopoljnjevala posodice s sladkorjem, pomivala vrče s kavo in kozarce ter pladnje, nato pa sem še pometla restavracijo. Jana pa je pomagala kuharju s pripravo kosila. 

Po kosilu sva se še podružili in odšli spati.

NEDELJA 9. 6. 2019

Zjutraj je delo do zajtrka potekalo enako kot v soboto, jaz sem pripravila teraso, Jana pa je pripravljala zajtrk. Ko je zajtrk začel je bilo dela veliko, saj je bil praznik in je v hotelu bilo veliko ljudi (na zajtrku jih je bilo okoli 200). Jaz sem ponovno pomagala v sali, kjer so zajtrkovale večje skupine, med katerimi je bilo veliko Nizozemcov.  Jana pa je v restavraciji cvrla jajca in prinašala stvari, ki so majkale. 

Po zajtrku sem spet ponovila delo kot včeraj, Jana pa je s kuharjem spoznala delo v kuhinji in barih, ki se nahajajo ob restavraciji in spoznala je jedi, ki jih imajo na menju.

Po delu sva odšli do mesta in tam pojedli kebab in sladoled. Ko sva se vrnili sva se še pogovarjali o zadnjem tednu prakse (o planih in poteku) in nato odšli spat.

Ni komentarjev:

Objavite komentar