petek, 7. junij 2019

ODHOD K ZDRAVNIKU

PETEK, 7. 6. 2019

Danes je Jana z delom začela ob 7.00 uri, jaz pa bi mogla začet ob 10.00, vendar nisem bila sigurna in sem zato odšla do restavracije tudi jaz ob sedmi uri in začela takrat, ker sem morala ob poldne k zdravniku. 

RESTAVRACIJA 
Zjutraj je bilo kot včeraj jaz sem odnašala krožnike in kozarce z miz, Jana pa je pripravljala zajtrk. Po zajtrku sem jaz pripravljala mize za kosilo, pospravljala prostor za pultom in dopolnila škatle s čajem. Pred kosilom sem še napisala kaj je na meniju. 
Jana pa je najprej napolnila 41 škatel za malico s čokoladicami, jabolki, vodo, kuhanim jajcem in z dvemi sendviči (eden s sirom in eden s salamo). Po tem je pripravljala zajtrk za jutri in na zadnje še pekla ribo in meso za kosilo.

Ob 12.00 uri me je profesorica Claudia prišla iskati pred hotel in nato smo odšle do zdravnika. Tam sem najprje morala pokazati Evropsko zdravstveno kartico in dokumente o zavarovanju in nato po kratkem čakanju odšla v ordinacijo. Zdravnik mi je napisal recept za tablete proti bolečinam in rekel, da čim manj obremenjujem koleno. 

Ko sem se vrnila sem počakala Jano, da konča z delom in nato sva skupaj odšli na kosilo. Po kosilu se je Jana malo spočila, nato pa sva gledali Semester. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar