četrtek, 6. junij 2019

SPROŠČEN DELOVEN DAN

ČETRTEK, 6. 6. 2019

Danes sva z delom začeli tako kot včeraj ob 7.00 uri. Jaz sem odnašala prazne krožnike, kozarce in skodelice z miz. Jana pa je pomagala pri pripravi zajtrka. Ko sem z odnašanjem krožnikov končala, sem v prostoru za pultom dopolnila posodice s sladkorjem, pomivala vrče za kavo, skodelice, kozarce ter sušila in polirala posodice za namaze. Jana je med  tem rezala sadje in zelenjavo in pomagala pri pripravi za kosilo. Po tem sva imeli 15 minut pavze. Ko sva se vrnili je Jana še malo pomagala v kuhinji, nato pa ji je kuhar rekel, da odide v prostor, kjer imamo mi kosilo in tam je ostala dve uri in pol. Jaz pa sem napisala imena jedi, ki so bile na meniju in postavila vodo in jabolčni sok na mize, postavila krožnike za juhe in zložila servete, ki so bili pod krožniki za pribor. 
Ker pa me koleno zelo boli sem danes končala prej (ob 12.00). Jana pa se je vrnila z dolge pavze in odšla v kuhinjo, kjer je lupila krompir do konca delovnega dne. Olupila je 10 kg krompirja.

Ko je končala z delom sva odšli na kosilo. Po tem sem jaz oprala srajici, ki jih potrebujem za delo. Malo smo se spočile in se še podružile. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar