nedelja, 26. maj 2019

POZABLJENA KARTICA OD SOBE

NEDELJA, 26. 5. 2019

Danes smo ob 8. uri začele z delom. Gospa Engler (nadomestnica vodje) naju je same poslala, da posesamo kongresno dvorano, stranišča ob njej in hodnik, nato pa še bar in stranišča tam. 
Ker ob nedeljah začnejo druge sobarice z delom ob 10.00 uri, smo imele že ob 9.30 malico. 
Ko smo se vrnile naju je odpeljala do najinih sodelavk, kjer smo delale do 14.55 ure.

Po kosilu sva odšle do sob in lenarile. 

Včeraj ko sva se vrnili iz mesta sem odprla sobo in kartica je ostala pod denarnico, ker pa sem morala na stranišče sem vse stvari pustila na postelji. Ko sem se vrnila do sobe in probala vstopiti sem ugotovila, da nimam kartice. Z Jano sva skupaj odšli do recepcije. Tam smo razložile kaj se je zgodila in receptor me je vprašal za številko sobe. Ko sem mu povedala, da je 614 me je pogledal in rekel, da te sobe nimajo. Z Jano sva se zelo čudno pogledali, saj sva bili prepričani, da je to moja številka. Na koncu smo se le nekako sporazumeli.  Zdaj imam dve kartici za sobo. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar